2010. június 13., vasárnap

Barnus

A brownie nálunk nagy mánia. Eleinte különböző cukrászdákban csaptunk le, ha épp volt mire, de muszáj volt itthon is kreálni.
Kipróbáltam több neten elérhető receptet, de valahogy nem volt jó. Az egyik túl olajos, a másik cuppog, a harmadik messze túl édes....
Kevertem hát egy sajátot. Kevésbé tömény, de így is üt...

Kell bele:
150 g csoki (én mostanában 65%-os Schogettent használok)
100 g liszt (zabpehelylisztet használtam most)
50 g vaj
3 tojás
100 g cukor (finomítatlan nádcukor)
2 cs vaníliás cukor - ha nincs otthon készített...
60 g dió
csipet só

A csokit felolvasztom a vajjal, a cukrokat kikeverem a tojglikkal. A kettőt összevegyítem, majd bele megy a liszt. Összekeverem és beledobom a megtört diót. Tettem bele - szentségtörés képpen - meggyet is, hogy kicsit szelidítsem. Azért a fáról frissen szedett meggy nagy csábítás.
180 fokra előmelegített sütőben úgy 25 percig sült. Én laposabban szeretem, a vastagabb nyilván tovább sül. A lényeg, hogy még picit tapadjon, mikor tűpróbát csinálok.
Pofon egyszerű, és ellenállhatalan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése